tiistai 3. marraskuuta 2015

Suunnitelma ulkomainonnalle

1. Käytän ulkomainontaa saadakseni lisää asiakkaita. Haluan herättää ulkomainoksilla kiinnostusta ihmisissä, jotta he ottaisivat seuraavan askeleen kohti ostopäätöstä. Lisäksi toivon saavani mainoksilla lisää näkyvyyttä ja tunnettavuutta yritykselleni.
Haluan, että mainoksen nähneet ihmiset ottavat minuun yhteyttä esimerkiksi sähköpostin kautta ja ovat halukkaita kuulemaan tuotteestani lisää tai haluavat tulla kokeilemaan tuotetta henkilökohtaisesti.

2. Asiakkailleni on tärkeää, että heillä on hyvät välineet työskentelyyn, kuten tässä tapauksessa hyvät parturi-kampaajan sakset. Saksien tulee olla terävät, helppo ja kevytkäyttöiset, kohtuuhintaiset, käteen sopivat ja myös ulkoasulla on oma merkityksensä. Haluan kuitenkin korostaa saksissani eniten, sitä että niissä on kaksi leikkausominaisuutta yksissä saksissa. Eli pystyt terää vaihtamalla sekä leikkaamaan että ohentamaan.
Kerron mainoksessa, että sakset ovat kätevät kirjoittamalla mainokseen 2 in 1, persoonallisen ulkonäön ilmaisen saksien kuvioinnilla ja haluan tuoda esille, että jokaiselle löytyy sopivat sakset.

3. Identiteettini näkyy markkinoinnissa näyttävinä kuvio ja värivalintoina sekä fontissa. Haluan korostaa erityisesti raikkautta ja persoonallisuutta. Markkinointiviestinnässäni käytän pääosin vaaleita raikkaita sävyjä, joihin saan kontrastia tummilla väreillä ja yksityiskohdilla. Haluan tuoda mainoksissa esille rohkeutta ja modernia ajattelua.

Kampanjan hinta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti