tiistai 17. marraskuuta 2015

Koska vanhalla tavalla ei enää pärjää

  • millaisia ajatuksia video herätti
Videossa puhuttiin järkeä ja tärkeistä asioista. Video sai miettimään maineen ja viestinnän tärkeyttä.
  • mitkä olivat tärkeimmät ja keskeisimmät näkökohdat aiheeseen
Maineen merkitys yritykselle on tärkeämpi kuin koskaan.
50% kuluttajista ei pidä mainontaa luotettavana. 90% luottaa enemmän ansaittuun näkyvyyteen.
Viestintään pitää panostaa ja sisällön on oltava kiinnostavaa.
Kun maailma muuttuu on tekemisenkin muututtava,
Yritysten pitäisi tehdä mahdollisuus kartoitus.


  • mitä videosta voi oppia
Sen kuinka tärkeä maine yritykselle oikeasti on. Se vaikuttaa yrityksen taloudellisuuteen ja siihen mitä yrityksestä ajattelemme.
Huono kokemus yrityksestä liikkuu ihmiseltä ihmiselle nopeammin kuin positiivinen kokemus.
Kuluttajat uskovat eniten siihen mitkä ovat tuttavien mielipiteet yrityksistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti