maanantai 14. joulukuuta 2015

Cannes Lions

The Real Milkshake DDB Helsinki

1. Toteutus herätti minussa lempeyttä ja iloa.
2. Kiinnostuin kyseisestä toteutuksesta, koska se on mielestäni aito ja siitä tulee kotoisa tunne, kun itse olen maalla kasvanut.
3. Uskon, että herätys keino on lehmä, jolla kuvastetaan tuotteen aitoutta ja kotimaisuutta.

Drive Safe-kampanja PHONE Publicis Helsinki

1. Toteutus herätti minussa kauhua.
2. Kiinnostuin kyseisestä toteutuksesta, koska se on tehty erikoisella tyylillä, värit ovat huomiota herättävät ja toteuksen ydin asia on tärkeä.
3.Uskon, että herätys keinona on käytetty raakaa kuvaa, jolla kuvastetaan ajamisen vaarallisuutta ja mitä voi käydä jos puhuu puhelimessa samalla, kun ajaa autoa.

If you see this double McCann Helsinki

1.Toteutus herätti minussa hämmennystä. En aluksi ymmärtänyt missä siinä oli kyse.
2. Kiinnostuin kyseisestä toteutuksesta nimenomaan, siksi kun en ymmärtänyt sen ajatusta heti. Tärkeästä asiasta on kyse!
3.Uskon, että herätys keinona on käytetty yksinkertaisuutta ja sitä, kun mainos on jätetty hämmentäväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti